Virksomheden

Indskrivning

I indskrivningen er vi fokuseret på at få en fornuftig aftale i stand i en god atmosfære, så du som kunde føler, at du bliver godt modtaget, og kan føle dig sikker på, at vi løser opgaven inden for de aftalte rammer.

Vores projektstyringssystem gør det muligt at tilrettelægge arbejdet på en hensigtsmæssig måde, og vi lever derfor op til følgende værdi i Promech: Vi laver aftaler, man kan stole på!

Det er alt sammen medvirkende til, at du hurtigt kan komme til at køre i din bil igen. Med til konceptet hører naturligvis også, at vi kan stille en erstatningsbil til rådighed i reparationstiden.

Dialog om arbejdets tilrettelæggelse

Vi har en åben dialog og du har som kunde mulighed for at tale direkte med den mekaniker som gennemfører reparationen. På den måde sikrer vi at der tages højde for bilens kørselsmønster, at alle ønskede opgaver udføres og at du som kunde får den rigtige vejledning om køretøjets stand og fremtidige vedligeholdelse af den som kender bilen bedst.

Arbejdsdag

Bilernes elektroniske systemer bliver mere og mere avancerede, hvilket kræver knowhow, uddannelse og avanceret testudstyr. Vores personale deltager jævnligt på kurser hos Promech og råder over topmoderne testudstyr som opdateres jævnligt. På den måde er du som kunde sikret at din bil er i de bedste hænder.

Afhentning

Vi afregner ved afhentning og har naturligvis afsat tid til en professionel gennemgang og vejledning om alle aspekter i forbindelse med reparationen af din bil.

Valg af reservedele

Teknikken i bilerne stiller stadig større kvalitetskrav til reservedelene og til, at de samarbejder perfekt med bilens øvrige systemer. Hvis dette ikke er tilfældet, påvirkes bilens driftssikkerhed og brændstoføkonomi, hvilket igen forringer køreglæden. Vi anvender kun reservedele i original kvalitet!

Samarbejde

De høje kvalitetskrav vi stiller os selv går igen hos vores samarbejdspartnere. Vi har nøje udvalgt de partnere såsom autolakere, rustbehandligscenter leverandører mv. som alle lever op til den standard vi kræver.

Føl dig tryg!

På vores værksted samler vi på glade og tilfredse kunder. Vi ønsker, at kunden føler sig tryg, når bilen afleveres. Vi er teknisk godt rustet til den moderne bilpark i Danmark lige meget, hvilket stykke arbejde det drejer sig om – lige fra almindelig vedligeholdelse til kompliceret fejlsøgning.

Vi har udviklet gode arbejdsmetoder og rutiner og har adgang til Teknisk Hotline hos Promech, hvilket sikrer dig, at arbejdet bliver udført i overensstemmelse med gældende specifikationer og kvalitetsstandarder og bevarer din bil i den bedst mulige stand.

Kontakt

kontakt os i dag!

Steen og teamet vender tilbage hurtigst muligt​

 
 
 
 
Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Kan du ikke lide kontaktformularer?
Du er meget velkommen til at kontakte os på telefon

55 50 13 53 eller sende os en e-mail til salg@gelsted-bilservice.dk for et gratis og uforpligtende tilbud.

Kontakt os

Industrivej 2, 4160 Herlufmagle

Telefon: + 45 55 50 13 53

E-mail: salg@gelsted-bilservice.dk

facebook

Vi er medlem af

medlem_af_branche-2

bilgaranti-logo-200x47

Åbningstider

Mandag - Torsdag: 08:00 – 16:30

Fredag: 8:00 – 15:00

Weekend: Lukket

CVR.:25558170